vidarj Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Her er bildene =) Denne her kostet meg 6000,- bare :titties: Det er en 1987 modell GL, med B23 motor (tror den heter B230K), som har rulla 350 000 (motor rulla 100 000). Bilen er flott innvendig, og trenger bare en lakkjobb for å fremstå som strøken (og bytte ytrekanaler :p) Planer er: Ytrekanalene skal byttes, Hellakkering, Stereoanlegg, Senking, felger Bra bil til 6000? Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Så jo bra ut! Man kan jo heller ikke forvente seg så mye for 6 lakser så jeg tror du gjorde ett bra kjøp! ytrekanaler er greit og få byttet ja! gamle min kunne jeg stikke hue inn i mellom kanalen og gulvet.. var greit høl der ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Blir bra det der:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Glad i Yatzi? Grattis med bil som ser helt ok ut da!! 6 Laken er ikke så ille for en bil som IKKE er hvit faktisk! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Glad i Yatzi? Grattis med bil som ser helt ok ut da!! 6 Laken er ikke så ille for en bil som IKKE er hvit faktisk! Glenn Nei det syns jeg også =) Men er jo litt småfiks her og der da... :p Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvor får man kjøpt det rattet der med sånn pels på!? hehehe:P:roll: :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvor får man kjøpt det rattet der med sånn pels på!? hehehe:P:roll: :hammer Nyeste modell fra Momo!! :hammer Men var jo relativt pen bil da! :) Grunnen til "relativt" er at jeg rett og slett ikke kan fordra 240 stv, men det er min mening og jeg er fullstendig klar over at det er mange som mener det motsatte! ;) MEN UANSETT så er det jo en 240! :D Gratulere med ny bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg