Typhon Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg kommer til å fortsette tråden på lydtrykk.no heretter, kanskje jeg får lov å oppdatere når jeg vil heretter ;) Ligger noe bilder i den nye tråden, jeg bare fortsetter der. Gidder ikke ta med det gamle. Me sjåast :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hadde ikke vært så dumt om du la ut en link til den tråden din. Sånn at vi kan se hva som skjer (eller ikke skjer) med prosjektet :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 http://www.lydtrykk.no/index2.php?id=forum&action=view_thread&threadid=KYHEE9GWXN496XYDDYTLZ351ISM71EBYKE1 Der Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hah... nesten 2 år siden jeg har skrevet noe her jo :) Jaggu! Spørs om folk er villige til å høre om hva som har skjedd/ikke skjedd med denne nå da. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Så at oppdateringene stoppet i den tråden også, for lenge siden. Har du noen nye bilder av hvordan dørene ble eller? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hehe. Driver nå med versjon nummer 3 av de dørene :) Sveiset stålramme og greier, så får vente på vannskjærte baffelringer til elementene som skal sveises fast. Skal se om jeg ikke har noen bilder av det og... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rummelhoff Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 vi venter spent tony! du må legge ut bilder av bmw'en også! //duality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Litt stål da: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hva har skjedd med bilen i det siste da? :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Tjaa... litt av hvert :P hehe. Alt for lite egentlig er vel svaret, desverre. Har ikke hatt alt utstyr på plass m.m. Men det ordner seg nå! Bare få litt tid i verkstedet og få fundert litt så blir det bra :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg