PerryZaphire Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 haha.... ble mye garasje bygging på oss onkel? Tooney må komme å være inspirator for oss arbeidshestene mener jeg altså! Er sykemeldt til 24 sept. nå så blir nok nede i hønefoss/skien iallefall til neste fredag :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^PonDus^ Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Bilen luftes ikke.:iconsm Perry bygger garasje!:respect Det MÅ han og ingen andre "fritidsaktiviteter" er mulig!:puke: Sånn er det bare!:thumb Mvh Pål (som eier garasjen):???: Morel hvor er du hoder til henn i Hønefoss? sett bilen din en gang på jobben men aldri noe mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Da er bilen tilbake til sin rettmessige eier :) Mangler "noe" som dere ser, men det har seg slik at jeg fikk feil styling :hvaskjera Nytt er på vei så det ordner seg ;) Er vel ikke annet å si en at det blir mye bygging fremover... endel som skal gjøres :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fargen var kjempe fin den. Håper det ikke tar lang tid før du får resten av delene slik at bilen blir hel. Har du tenkt noe mer på felger? MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takk takk! Lurer litt på kromfelger jeg altså, siden endel annet på bilen blir det som f.eks. alle lykter. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kromfelger i 17" hadde vært fint. Pass på at de fyller hele buen Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jada pappa :fatality: Bare finne noen som er stilige OG som passer på bilen... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jada pappa :fatality: Bare finne noen som er stilige OG som passer på bilen... haha.. Skal du bruke bilen i vinter? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Peeen farge :D Så meget bra ut! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 haha.. Skal du bruke bilen i vinter? Ja? Hifonic: Takk takk :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Blir konge dette Tony! Men tror du skal få kromfelg ideen din fort ut av hodet! Du må ha ha noen mørke felger.. gunmetall eller noe slikt :) Gleder meg til å se den live btw! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Blir konge dette Tony! Men tror du skal få kromfelg ideen din fort ut av hodet! Du må ha ha noen mørke felger.. gunmetall eller noe slikt :) Gleder meg til å se den live btw! Bare å komme det, jeg hindrer deg ikke ;) Har et par småting og drøfte og om du husker. Må nesten få testa noen felger på bilen før jeg bestemmer meg :wonder: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Gå inn på: http://www.takakaira.co.jp/rimsandtyres/rimsandtyresindex.asp Så ser du utvalget under Advan. Der har du mange pene felger til bilen din ;) MVH Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Gå inn på:http://www.takakaira.co.jp/rimsandtyres/rimsandtyresindex.asp Så ser du utvalget under Advan. Der har du mange pene felger til bilen din ;) MVH Det er noe som heter boltsirkel... ingen av de felgene der passer min. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Skjer det noe her'a Tony? Spist for mye boller? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg