Audicab Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Er igang med arbeids bilen, følgende skal inn: 4 stk FOCAL 25A1 subber 1 stk FOCAL 165A1 frontsett skulle egentlig ha en av de nye Focal forsterkerene men da disse er forsinket blir det en ny 3 kanaler fra Audison Kaber fra Connection audison Da jeg var på besøk på Focal fabrikken i Desember fikk vi lyttet i test bilen deres, installert med kun Access elementer...over all forventning å så billig. :) Stor takk til Bjørn og Rune på Ice Audio for avtalen ;) og til Frank på Audio team bilen slik jeg kjøpte den: slik ser den ut nå: dette er sommer hjula, 8x18 : senkesett, KW rustfritt, høyde og styrke justerbart :) Kabeltrekking, Connection audison er kongen ;) subbkassen i 22mm MDF: hull i skille vegg ;) diskantene: industri kontakt lim fra Anders prøve montering Så mens vi venter på Anders å hans lugubre kontakter i Russland for å få dempe matter må vi finne på noe annet... kryssing av Caravelle og Caddy emblem: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 TØFT... Mer bass...... :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hmmmm kul Cadillac.... Jeg mener Caddylac Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Stilig! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 rått prosjekt!!! blir dette også en bil som blir å se på div treff til sommeren?? lekt med den tanken der før, mulig jeg må prøve meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 TØFT... Mer bass...... :) ja bass er tingen sant?! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 rått prosjekt!!! blir dette også en bil som blir å se på div treff til sommeren?? lekt med den tanken der før, mulig jeg må prøve meg ;) takk takk :) nja vet nå ikke det, er jo bare arbeidsbilen dette da, blir denne på treff i sommer: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=102244 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dette så tøft ut! god lyd er viktig i arbeidsbilen og ;) Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hehe:D Grisefet arbeidsbil!! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Bursdag, julekveld+++ idag ;) først kom pakke fra Ice, første Focal forsterkeren i landet og ny Alpine spiller :) noe med det peneste JEG har sett innen forsterker Cleant og gjennomført. :) Og siste godbiten som også kom idag, 200kg Tengtools skap med verktøy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 slenger ut et par bilder av innredningen bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det verktøyskapet så malpalssert ut, passer bedre hos meg tror jeg... he he he... Sykt rå forsterker, gleder meg til å få mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det verktøyskapet så malpalssert ut, passer bedre hos meg tror jeg... he he he... Sykt rå forsterker, gleder meg til å få mine! Nei jeg skal kjøpe meg garasje å ha det i ;) ;) Ja sykt rå, ringte Bjørn Olav og sa jeg skulle ha 5 stk til...til Audien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tror jeg skal snakke litt med Bjørn Olav, og be han sende deg murstein i posten fremover. hehe... Neida, Det er godt å se du står på Hansen, du er en inspirasjonskilde for mang en sjel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er DeWalt det går på ja? Det selger vi på Maxbo :) Sinnsykt prosjekt, særlig for å være en arbeidsbil! Slikt liker vi! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg