The Gølf Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har cleanet bakluka mi nå og jeg lurte på om det vil bli noe problem med eu godkjenninga hvis ikke vinduspusseren ikke er der. Hørte at vinduspusseren må være der. Hva er riktig? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg har cleanet bakluka mi nå og jeg lurte på om det vil bli noe problem med eu godkjenninga hvis ikke vinduspusseren ikke er der. Hørte at vinduspusseren må være der. Hva er riktig? Det er ikke påkrevd med vindusvisker på bakluka, så du skal ikke ha problemer med å komme gjennom EU-ok... Det er forresten også lov å sotte bakruten omtrent helt sort - og da ser man jo ingenting ut den, så da har plutselig ikke viskeren så mye å si lenger heller... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 oki.. det var bra:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Bakrutevisker er ikke noe som skal sjekkes på eu, er heller ikke påbudt så er nok lite problem det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 koffor vi skal ha de når vi kan ha bakluka svartere en natta, og ikke greie å sjå noe der uansett.=) Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvorfor må jeg skrape ruta bak når det er rullegardin der(og v.trådene ikke funker)? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg