Gå til innhold

1:24 vw golf mkll gti 16v prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har nå jobbet på et nytt sett noen dager,settet er laget av revell.

har fått primet modellen,og fått på svart base farge,så skal jeg lakkere den med spaz airbrush lakk,fargen er chameleon farge,som skifter mellom gull,grønn,orange og lilla.

jobber nå med å få senke bilen,og tilpasse de nye felgene,felgene heter chrome daggers,og er laget av pegasus.

 

vw2.jpg

vw1.jpg

vw3.jpg

på det siste bildet,så har jeg lakket med spaz fargen,men har desverre ikke makro på kameraet mitt,så det synes ikke så bra

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ikke det settet jeg har noen steder.

men tror at dette er det samme settet:

http://cgi.ebay.com/VW-Golf-GTI-Mk-2-2in1-NEW_W0QQitemZ6044984101QQcategoryZ1190QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

@dj-m

jeg kjøper 90% av settene mine på ebay,mesteparten kommer fra usa,england,tyskland,hong-kong og singapore

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har fått gjort litt mere på golfen,men er igjen endel arbeid med å tilpasse understell,fjering,eksosanlegg.

interiøret er også nesten ferdig,brukte litt flocking på hatthylla.

bilen er også ferdig lakket,har også lakket noen lag med klarlakk,lakken skifter mellom 2-3 forskjellige farger.

vw.jpg

vwsiden.jpg

interir.jpg

vwunder.jpg

 

har også fått lakket bmw 635 csi som jeg startet for noen måneder siden,lakket den med model masters grape pearl(akryl)

bmw.jpg

 

har for det meste bygget på et fly i det siste,mangler kun å få på noen strøk med klarmatt,dette er det første flyet jeg har bygget,men ikke det siste.

det er et 1:48 supermarine spifire mkl fra wwll laget av tamiya.

22.jpg

 

har også startet å bygge en skyline rs-c av fujimi(tror det er en r31)bilder kommer senere.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

vw-a.jpg

 

Hvordan har du cleanet bak luka? Og hvordan har du fått senket den? Har et golf byggesett liggende hjemme å vente på meg, så det er alltids kjekt med litt inspirasjon! Legg gjerne ut bilder og forklaringer av modifikasjonene du har gjort! :)

Det her er det jeg har: http://www.hlj.com/product/FUJ12498 samme som du har eller?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du cleanet bak luka? Og hvordan har du fått senket den? Har et golf byggesett liggende hjemme å vente på meg, så det er alltids kjekt med litt inspirasjon! Legg gjerne ut bilder og forklaringer av modifikasjonene du har gjort! :)

Det her er det jeg har: http://www.hlj.com/product/FUJ12498 samme som du har eller?

brukte tamiya epoxy sparkel til å cleane bakluka,og vanlig tamiya sparkel.

for å senke den så må du bare kappe litt her og der,og prøve å sjekke om det går.

er ikke sikker på om det er samme modellen

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår