Gå til innhold

3" JT til 740Tic

Ranger emnet


volvovassdal

Anbefalte innlegg

har JT på min med 1 demper.grom lyd :) absolutt ikke noe å klage på bortsett fra at downpipen er litt lang slik at eksosanlegget kommer langt ned i forran.men er jo ikke noe problem å kappe litt av downpipen og sveise på igjen :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har JT på min med 1 demper.grom lyd :) absolutt ikke noe å klage på bortsett fra at downpipen er litt lang slik at eksosanlegget kommer langt ned i forran.men er jo ikke noe problem å kappe litt av downpipen og sveise på igjen :)

Betalte du mye da, med frakt? var på svendsen eksos i trondheim i dag.. fikk tilbud på 4500kr for 3" med en lyd demper.. inkludert arbeid!

Er det noe å si på den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du mye da, med frakt? var på svendsen eksos i trondheim i dag.. fikk tilbud på 4500kr for 3" med en lyd demper.. inkludert arbeid!

Er det noe å si på den prisen?

var på bilen når jeg kjøpte den men anlegget komplett med downpipe koster 3.490kr på pedersens-racing.dette anlegget tjener man mye på hvis man har turbo og lyden er deilig og høre på :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor: B230A

Har 2.5" simons jeg, fjernet ene lyddemperen under bilen, har bare den som er rett før bakakslingen.

Og 2x3" DTM stuss, måtte kappe vekk toppen på den og sveise på ny siden hengerfeste tok i.

 

Men dæven steike for en god brummebasslyd det ble, skikkelig fint, ikke sånt rånete.

 

46064_1.JPG

 

ATT00010.jpg

ATT00009.jpg

Bilde237.jpg

Bilde238.jpg

Bilde241.jpg

Bilde245.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er JT superflow anlegg kjøpt & montert.. men fikk ikke med downpipe, så den måtte egenproduseres! Ble knall lyd:thumb Merka faktisk draget ble litt bedre også..

men baksiden av meddaljen var at Rust, Rust og atter mer rust ble oppdaga..

Kanaler? ehhh marie kjekks alacocaina

 

 

Ikke bra...har vel tenkt å fikse rusta går jeg ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra...har vel tenkt å fikse rusta går jeg ut ifra?

Ja har tenkt å fikse svineriet ja.. men blir ganske mye arbeid!

fikk sett over litt i dag, og kom fram til følgende:

-Må ha ny kanal på høyre side

-Kanal på venstre side må sveises

-sveises dørstokker på begge sider

-Bakskjerm på venstre side

-Reservehjulsbrønn må sveises litt

-Hjulbrønn på venstre side

-++ litt overflaterust rundtom

 

Tipper det blir hel lakkering etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår