Golf IV driver Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 En Audi Allroad ABT AS6 ble spottet på E6 nordover like ved Furuset sist fredag! Noen som har sett denne før? Så i bakspeilet at det kom noe stort og fælt bak meg, med zenonlys osv. Da den kom på siden av meg så jeg 18" vinterhjul?! og skjønte at her var det noe artig på fære.. Da den (selvfølgelig) kjørte forbi så jeg at det sto ABT AS6 bak på høyre side. Rakk ikke engang starte kameraet på mobilen før han freste videre. Var utrolig stilig, og i godt følge av en Touareg V10! Tenker gutta skulle en tur på fjellet jeg.. yodude Noen som har sett denne før eller har noe info om den? Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 RÅ BIL!! :cab MEN: :pics Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Har å funnet en bildeserie av både den bilen jeg så, og de andre ABT-tunede bilene som man kan få tak i?! Tråden ligger hvertfall her: http://www.sportscarforums.com/showthread.php?t=1582 Enjoy.. Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 M-m..godsaker! Eneste je ikke likte på AS6`n var de svarte stripene langs på sida. Men dæven å grom A8`n og A3`n ble! Sikle sikle! :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 finnes det noen motor i disse bilene a? Står S`en for S motor? S6,S4, S3 osv? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 http://www.abt-sportsline.de/news/newsflash.php?sprache=e&flash=no&rubrikid=54&kategorie=5&webid=2 Står litt info om bilen på denne linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg