Margarus Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hei lånte søstra mi sin bil i helga og var litt uhelidig. hode på bolten knakk på begge sider . den bolten som holder stabstaget framme.så det henger løst nå. har bare vert ute å sett på det fåreløbig. tenkte jeg kunne få tak i nye bolter før jeg begynte å skru kan noen si meg dimensjon på di boltene. bolt diameter. lengde osv. så eg kjøper rett bolter.. regner med at det er skrudd til med mutter på undersiden. at det er bare til å banke ut bolten som står i nå uten hodet :) ?? bilen er en 1990 eller noe slikt. mazda 323F 1.8liters 16V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Bedre å kjøpe sett, så får du nye gummi foringer og :) http://thansen.dk/products.asp?c=689507706&n=360361318 De har på mekonomen og slikt og, men billigere fra thansen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg