Gå til innhold

Isbanekjøring på sigdal

Ranger emnet


teeg

Anbefalte innlegg

Da har vi tatt hva vi tror er denne vinterens siste isbanetreff på sigdal. Banen var ikke så gunstig å kjøre baklengs (jeg sier baklengs, men det er nok bare vi som har kjørt baklengs :P) for oss driftegale, men de som kjørte grip hadde nok en rimelig gunstig bane. Uansett, vi fikk da kjørt mer enn nok, og det var noen nye biler å ta bilder av og.

 

Eksempler:

IMG_3828.sized.jpg

IMG_3794.sized.jpg

Spinning på is gir litt annerledes resultat enn på asfalt, gitt.

IMG_3787.sized.jpg

 

Resten av bildene ligger på http://bilder.driftfun.com/hebbes_2006-03-19_tgr

 

Det er et par andre spenstige biler som også har blitt tatt bilder av, bl.a en renault(?) med v6er i baksetet. Den gikk så det ljomet etter, gitt.:cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tatt hva vi tror er denne vinterens siste isbanetreff på sigdal. Banen var ikke så gunstig å kjøre baklengs (jeg sier baklengs, men det er nok bare vi som har kjørt baklengs :P) for oss driftegale, men de som kjørte grip hadde nok en rimelig gunstig bane. Uansett, vi fikk da kjørt mer enn nok, og det var noen nye biler å ta bilder av og.

 

Eksempler:

IMG_3828.sized.jpg

IMG_3794.sized.jpg

Spinning på is gir litt annerledes resultat enn på asfalt, gitt.

IMG_3787.sized.jpg

 

Resten av bildene ligger på http://bilder.driftfun.com/hebbes_2006-03-19_tgr

 

Det er et par andre spenstige biler som også har blitt tatt bilder av, bl.a en renault(?) med v6er i baksetet. Den gikk så det ljomet etter, gitt.:cab

 

Det er nok ingen Renault, men en MG Metro 6R4!

 

Gikk dere rundt bmw'en og slo den med hammer og fylte den med snø, eller rulla dere som faen? :D:D:hammer

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dere rundt bmw'en og slo den med hammer og fylte den med snø, eller rulla dere som faen? :D:D:hammer

 

Vi taka den.. Rulla en 3-4 ganger, mista på en måte tellinga da vinduene knuste og kupeen blei fyllt med snø :p Jeg var passasjeren, vi dreiv å filma men kameraet stoppa nesten umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen Renault, men en MG Metro 6R4!

Ah. Jeg fikk aldri somlet meg til å stikke bort og spørre de som eide den, men den gikk rimelig greit, for å si det mildt :P

Gikk dere rundt bmw'en og slo den med hammer og fylte den med snø, eller rulla dere som faen? :D:D:hammer

IMG_3751.sized.jpg

IMG_3752.sized.jpg

Sånn så det iallefall ut hvor det skjedde. CSI: Dorifto kan sikkert komme frem til hva som skjedde ved å se på bildet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en 525?

 

Hvis den blir hugget si ifra, kan være interessert i noe interiør deler...

NeonMuffler har vel interesse av hele bilen dersom han får en ok pris på den... Han trenger jo motor og gir dersom det fortsat er helt..

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en 525?

Hvis den blir hugget si ifra, kan være interessert i noe interiør deler...

 

Var en 535, du kan sende meg PM med hva slags interiørdeler du trenger.

 

NeonMuffler har vel interesse av hele bilen dersom han får en ok pris på den... Han trenger jo motor og gir dersom det fortsat er helt..

 

Vi må sjekke etter skader på motoren først, gir tilbakemelding til NeonMuffler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en deilig dag...

 

Fikk ødelagt motoren på veien hjem fra treffet også... Men kjørte opp i underkant av 200 liter på banen...

 

IMG_3676.sized.jpg

 

Gunstig å rase rett før sommersesongen begynner :(

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår