B230ft Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 heh ja er ikke mye innvikla greiene den innfestningen der! fint jeg har refinement som lærer meg alle slike "lure triks" så jeg slepper å sitte å lure på det selv:D finfint tore, forresten, skal ikke ta A4'n en tur på reve p åsøndag? er gratiskjøring bånngass..se om det er noe virk i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 brukte vell sikkert max 2 minutter på å ta alt ut.. Ja, der ser du. Men du hadde jo "forberedt" deg ved å spør hvordan det gjørs da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ja, var greit å vite hvor de festene til sete var. tok også vekk noen plater bak ryggen sånn at det ikke blir så lukket frem til cupe. er fremdeles ganske lukket og bassen blir ganske dårlig. forslag?? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 tore, forresten, skal ikke ta A4'n en tur på reve p åsøndag? er gratiskjøring bånngass..se om det er noe virk i den Skal jobbe søndag, mulig jeg tar en tur etterpå hvis været ikke er alt for dårlig, men banekjøring på vinterdekk... tror ikke det. Men tilbake til topic: Beste måten å få bassen inn i kupeen på er f eks å lage et hull i hattehylla og rette element/port mot hullet. Ellers er et triks å flytte rundt på subben i bagasjerommet for å se hvor den spiller best. For meg funket det best med elementene rettet bakover. I A4`en fikk jeg det ikke til å funke med sub, så der kjører jeg med gode 6x9 med de laveste frekvensene delt bort. Spiller bra, men mangler den siste dybden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg kan hive på BBS'ene for deg jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg