Badjoo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Er det noen som vet om Crx 89' (130hk) er med servo styring? Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 De kommer uten servo. Kun gen. 3 som kommer med servo, dvs Del Sol.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 De kommer uten servo. Kun gen. 3 som kommer med servo, dvs Del Sol.. Servo er faktisk å oppdrive på noen japanske modeller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Mer enn hva jeg visste iallefall :) Men er vel utrolig vanskelig å få tak i ? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 ble vel faktisk også levert i usa tror jeg ;) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 uansett er ikke servo akkurat noe du trenger på en crx da.. hadde aldri noe problem med det hvertfall Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 broren min hadde en 92 ed9. den var det servo på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg