Turbo_Dos Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Utløser lager (Nytt i eske) *Bud* Bensinpumpe Sofabex R *Bud* Blinklys bryter *bud*Går billig Hvit sideblink Høyre side *bud* Går billig Orginalt Volvo ratt av noe slag 12t *bud* *Solgt* 2stk komplette hovedlykter *bud* Orginale Volvo kapsler *bud* Går billig Lister 3stk går billig *bud* Enderør *bud* Girkule + skinnpung til girstang *bud**Solgt* 2stk nye dynamo reimer *bud* det var det jeg hadde som ligger og tar plass, så hvorfor ikke selge de:) Har også en del volvo merker 244L og 240 merker liggende. har sett at det er en del som mangler disse merkene så om de som ønsker & betaler frakt får de dem. her: bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor mye for rattet? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor mye for rattet? Vet ikke hva jeg kan ta for det, men kom med et bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Bump, update:D du trenger ikke nav på ratte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hvor kraftig er bensin pumpa di? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hvor kraftig er bensin pumpa di? det vet jeg faktisk ikke men spør noen som vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Bumpi bump byggmaker!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 300,- for rattet Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 300,- for rattet tja:wonder jeg har et forslag til deg colli! senkesettet imot ratte, så har vi en deal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 "Girkule + skinnpung til girstang" Mye hadde du tenkt deg for dette? Har ikke anelse om hvor mye sånnt ligger på...! Og hvordan funker det med opptreks-dingsen til revers med den nye girkula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 3-4 hundre revers Dingsen blir ikke i veien nei, funker som med orginal kula. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ok. Skal se hva jeg klarer å grave frem! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 tja:wonder jeg har et forslag til deg colli! senkesettet imot ratte, så har vi en deal. Greit det! Men vi betaler hverandres frakt! :) Jeg skal betale for frakten for rattet, og du for senkesettet. Men jeg trenger ikke nav sier du? Passer den rett på det originale som står der nå? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Greit det! Men vi betaler hverandres frakt! :) Jeg skal betale for frakten for rattet, og du for senkesettet. Men jeg trenger ikke nav sier du? Passer den rett på det originale som står der nå? Jepp det gjør det. Det er greit vettu, har deg på msn så får ta det derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Beklager Colli, men Rattet gikk til en annen! har tilbud på nytt senkesett for 600 så kjøper heller det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg