JpRacingPerformance Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hei! selger 4 stk orginale Volvo Galaxie felger i størrelsen 7*16" Det sitter dekk på dem, men de er noe slitte... dette er felger som det ikke er lett og få tak i lenger! Felgene er strøkne,dvs ikke kantkjørt eller bulkete. Har sittet på 142, men passer også 2-7-og 9 serien. Bilder kan mailes over! Dette er tøffe felger med breddekant, noe som kler Volvo utrolig bra! Selges da bilen også er solgt! Pris: 4500 for hele herligheten (og det er billig) Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hadde jeg hatt penger så hadde jeg ikke nølt i det hele tatt :( Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 send bilde på lassiss@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 er det ikke mulig å få lagt ut bilda her da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 nå er det bare sånn at jeg ikke er så flink med dette data-greiene:win Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvis du har en annonse med bilde en plass(f.eks. autdb) så bare kopierer du adressen til selve annonsen inn her.. Hvis du har en link til en internettside, med bilder av bilen din, felgene dine, eller tilsvarende. Så kan du høyreklikke på selve bildet av hjula, velg egenskaper og klikk på feltet der det står Adresse (URL) kopier hele denne inn hit til forumet. evt sett bildet inn i rammer der punktumene er URL til bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 felgene er helmax! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hvis noen av dere vil legge ut bilder for meg, kan jeg gjerne maile bildene til den som vil det!! Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hvis noen av dere vil legge ut bilder for meg, kan jeg gjerne maile bildene til den som vil det!! :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg:usuck: ja men skal legges til at felgene ikke var vasket på bildene, de er strøkneyodude Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 PM sendt.. Vil ha... Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Da var hjula solgt, gikk til en ung herremann fa hadeland! Siter -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg