Goop Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Kan noen fikse oppi dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 sliter med dette eg og -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 sliter selv. har ikke fått en eneste mailvarsling på et par dager nå. ser i kontrollpanelet at i mange av trådene jeg abonerer på har det blitt skrevet nye inlegg så sent som i dag. '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 jeg får heller ikke varsling på mail. og det står på abb. trådene mine at varsling skal skje øyeblikkelig..... Hva er galt? Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Dette er et problem for alle akkurat nå. selv admin. tjenesten kommer opp asap. Tråden er stengt pga orden. har kommet inn en del klage-tråder pga oppgradering, noe som er greit. men for bedre oversikt stenges flere av trådene. Håper alle forstår det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg