HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Var og hentet meg en ny bil her for litt siden. Tok litt tid før jeg fikk tatt noen bilder men her kommer det noen. Det er en 1993 Volvo 240 SE. Er litt små krokan på den som jeg skal ta når det blir litt varmere i været. Og her er et par bilder av garasje slitern. Tenkte jeg skulle ta den ut og vaske den litt men må lade opp batteriet først så den skal ut i morgen på sin første tur :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Nais.. bortsett fra svarte baklys. hvis du får på med hvite blink bak ,så blir du en engel(nei vent litt, kanskje ikke du)... Men ellers er den fin jo... Og garasjesliteren er jo et kapittel for seg selv... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 De svarte baklysene er ikke fine engang. Noen av dem er det sprekk i så blir å robbe fra en på hoggeren eller noe etterhvert. Men det lyser der så akkurat nå får det holde. Skal konsentrere meg om å fåde 2 andre på veien først! :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 fin den der.Den blåe bilen din husker jeg ifra da den gikk her i trøndelag,den var lyseblå før den ble lakka mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 fin den der.Den blåe bilen din husker jeg ifra da den gikk her i trøndelag,den var lyseblå før den ble lakka mener jeg.. Men da kan det ikke vært en V8 i den for den satte han forrige eieren inn. Og han holder til i Oslo. Mener å huska han hadde den i 7 år og jeg har hatt den i et par år og. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 he he, 280en blir vel å se rundt om i sommer vel?? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Men da kan det ikke vært en V8 i den for den satte han forrige eieren inn. Og han holder til i Oslo. Mener å huska han hadde den i 7 år og jeg har hatt den i et par år og. Mange år siden ja,men mener det var han trønderen som satte inn v8 i den. Han flytta sørover så mulig det er samme person. planer for den hvite da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 he he, 280en blir vel å se rundt om i sommer vel?? Den skal ut og brukes skikkelig tenkte jeg. Skal ned pg bestille meg nytt gulv til den i morgen som jeg må få sveisa inn. For jeg har løsnet gulvet ved jekkefestene forran :( Og så skal jeg ha noe mer rare greier i motoren som får den litt mer turtalls villig. ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Fin bil! :) Gratulerer... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Mange år siden ja,men mener det var han trønderen som satte inn v8 i den.Han flytta sørover så mulig det er samme person. planer for den hvite da? Ingen planer med den egentlig. Sette i noen Alpine frontsett og en basser bare for å ha lyd. Ellers ingenting tror jeg. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Fin bil! :) Gratulerer... Takker :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Fjerne den politi/statens vegvesen tapen på bakfangeren SKAL du gjøre! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Mange år siden ja,men mener det var han trønderen som satte inn v8 i den.Han flytta sørover så mulig det er samme person. planer for den hvite da? godt mulig.. jeg møtte karen i bergen.. gr.a. vingen som var på denne volvo 280'en, henger på min volvo 242r6.. han bygget jo om til elektrisk vinge, før han solgte den videre. møtte han også i oslo en gang, et lite minivolvotreff hjemme hos fyren :-) så senket vi bilen min bak. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Pen 240 du har hentet deg HP, Er det 740-baklys som sitter på den? Passformen virka jo ikke akkuratt det beste ved hjørnene... Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Pen 240 du har hentet deg HP, Er det 740-baklys som sitter på den? Passformen virka jo ikke akkuratt det beste ved hjørnene... det tror jeg sannelig du har rett i! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg