maxis Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har det rattet her jeg.. er vel det som heter roma.. plukka det ut av classic'n før'n ble solgt.. men jeg klarte å skade kabel til hornet og fucke opp brytern, så får sjekke hva nytt nav koster hvis jeg ikke får fixa det.. jeg var å henta et slikt ratt i dag,men nummeret stemmer ikke med det i volvos papirer :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 07-92 hørtes da mest ut som produksjonsdato. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 går det an og få kjøpt nytt r-sport ratt idag æ? ikke at jeg behøver for det har jeg jo hirr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Her har jeg leita frem 2 slike ratt.ingen av de har nummeret som står oppgitt på "volvos godkjente produktendringer"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Sånt som det til venstre har jeg, men det er kav sletent.. Skal prøve å få det inn i papirene også sette inn sabelt moccarattet etterpå.. Har noengang godkjenningspapirer stemt? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Sånt som det til venstre har jeg, men det er kav sletent.. Skal prøve å få det inn i papirene også sette inn sabelt moccarattet etterpå.. Har noengang godkjenningspapirer stemt? Ratta er likens da men.. volvo har skrevet bestillingsnummeret på "volvos godkjente produktendringer" istedet for det nummeret som står på rattet...veldig lurt når de på bt krever papirer med nummer som stemmer med ratt og nav.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Kan døm si så veldig mye så lenge som det står volvo på det a? Skal ringe å høre med volvo om det nu! Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Hei, Noen som fant ut noe av dette? Har samme problemet jeg også, at dele nr på rattet ikke stemmer med det i papirene til volvo. Jeg ringde Volvo norge, dem sa jeg skulle ta bilde av rattet, og delenummer osv. å sende en søknad til dem, for å se om det er godkjent osv :S Forstår ikke helt vitsen med det .. :S Var tenkt å godkjenne rattet mitt jeg også så kan være greit å vite hva man må gjøre for å ordne opp i dette.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Tror BT er forskjellig fra sted til sted, har aldri hørt en klage her i Bodø om annet ratt enn originalt. Så lenge det sitter godt fast og at fløyta fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 hei! kjører rally med en 740 i volvo orginal klassen..passer dette rattet i en 740? vil du selge det? Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 jeg var å henta et slikt ratt i dag,men nummeret stemmer ikke med det i volvos papirer:shake selge rattet? Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Har du sett hvor gammel den tråden her er? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240power1987 Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 skal på biltilsynet med bilen strax,og da tenkte jeg det kunne være kjent å få innskrevet i vognkortet at den er godkjent med annet ratt.Men hvilke ratt er egentlig godkjent i volvo 240? noen som vet?Når en kjøper nytt ratt bruker det jo å følge med papir på hvilke biler rattet er godkjent i... Hvor kjøpte du ditt ratt nav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg