bærmingrud Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ønsker å kjøpe PIONEER DEH-P8600MP til en grei pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 4995,- på bilradiospes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=459 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hvis det er pga kul display så er det 8600 ganske greit ellers er DEX-P99 200%bedre spiller lydmessig, grensesnyttet på dem begge er nøyaktige det samme, som sagt på P99 er lyddelen av første klasses og med såkalt Legato link D/A konverter.... har en P99 liggende og den er lite brukt pga jeg kjøpte meg en RS-D7. si ifra om det er av interesse. :jackinbox Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 frakt og moms kommer i tillegg fra megabillig og da er de dyrere enn bilradiospes. Tro meg, var på nippe til å bestille der. Trakk meg i siste liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 pris på denne da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg er også på jakt etter denne spilleren, så om noen har er jeg mottakeli for tilbud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 frakt og moms kommer i tillegg fra megabillig og da er de dyrere enn bilradiospes. Tro meg, var på nippe til å bestille der. Trakk meg i siste liten. ikke nå lenger, nå er alle prisen inkl moms.. Så det eneste som kommer i tillegg til prisen nå er frakt står det. Om dette stemmer vet jeg ikke Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Feilposting. *sorry* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg