Vector Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hallaisen alle sammen Driver og bygger om volvon fra forgasser til insprut har alt klart bortsett fra en ting jeg mangler kontankten til kaldstart ventil som er under innsuget siden jeg bruker ledningsnett fra en 940 med b230fk motor. så lurer jeg på om noen som vet hva denne ventilen heter i koblingskjema har funnet en kompnent som heter soleniod, pulsed secondary air injection (PAIR) er det denne som kalles kaldstart? Mvh Jørn Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 FK har ikke kaldstartventil. Ligger oppfetning over dysene i programmet. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg