kleiven Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hva kan jeg gjøre for å få litt mer fart på GTDn min? Den ladet 0.7 bar før jeg begynte å gjøre noe. Jeg klemte den slangen på bilde for å ikke få max trykk Så skruvde jeg inn skruven på bilde + skruvd noe på diesel pumpa. Lader nå ca 1.0 bar, ryker "litt" når jeg gir på :cool: men synes den ikke går noe bedre. Å så på høyere turtall så kan turbo trykke falle ned til 0,5 bar å så opp igjen til 1 bar osv. Noen som har noen tips? Å så blir motorn så veldig fort varm, helt opp til streken før rødfelte. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Det jeg har jort anneledes er å sette på en strupeventil der du trykte sammen slangen (bilde 1) og byttet ut fjæren med en bolt (bilde 2) har da stabilt 1 bar Jeg merket velldig stor forsjell når jeg jor dette.. merket mest når jeg stilte på diesel.. husk att det skal ryte "litt" når ladetrykket på er topp.. er ikke nåkk att det bare ryker når du gasser på lavt turtall Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det jeg har jort anneledes er å sette på en strupeventil der du trykte sammen slangen (bilde 1) og byttet ut fjæren med en bolt (bilde 2) har da stabilt 1 bar Jeg merket velldig stor forsjell når jeg jor dette.. merket mest når jeg stilte på diesel.. husk att det skal ryte "litt" når ladetrykket på er topp.. er ikke nåkk att det bare ryker når du gasser på lavt turtall hvor får jeg tak i sånn strupeventil da? er det noe jeg må bestille fra turbosjappe, ell er det noe jeg kan bruke som er lett få tak i? Byttet ut fjøra med en bolt, å klemte slangen litt, lada 1,.6 bar å da torte jeg ikke mer, så trukke det skal gjøres mer en en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Vet ikke om du ser den så godt her men.. er en som er beregnet til pneumatikk.. Går sikkert ant å bruke en liten krane eller noe også Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Når man chipper en nyere TD,så sier man att den går billigere. Men hvordan er det med en eldre TD? Den bruker vel mye mer når man gasser på hardt,men hvordan er det når man kjører pent? Bruker den mye mer diesel etter man har skruvd en del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Rundt 0,5l på mila.. sjekk http://www.golf2.dk Mange som har greie på TD der. Org skal den lade rundt: 0,62-0,7bar Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 bruker ikke mye mere nei.. bare når du gasse på som du sier.. fylte 80 lite forige mnd og da kjørte jeg 150min.. alså 0,53 på mila eller noe.. og jeg er ikke den som er lettest på foten akkurat yodude Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg