tjekk Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Thyfire kan skru på min plass anytime:D :D :D onfiredevi ja det var d Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Thyfire kan skru på min plass anytime:D :D :D onfiredevi hehe :D kommer jo litt ann på hvor du holder til da :rolleyes: 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hehe :D kommer jo litt ann på hvor du holder til da :rolleyes: Byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 flørt på pm pleace! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hallo! framdeles ledig denne plassen! var ikke du inntressert da impreza? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hallo! framdeles ledig denne plassen! var ikke du inntressert da impreza? Tru det blir litt for mye folk der etter min smak,virker bra det der med utstyr å sånn,men ikke artig å ha Bil/mc i høy prisklasse stående med så mang ukjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tru det blir litt for mye folk der etter min smak,virker bra det der med utstyr å sånn,men ikke artig å ha Bil/mc i høy prisklasse stående med så mang ukjente. kan jo være sant men imprezan har nokk godt selskap i prisklasse! å ingen av oss heller som kjente hverandre for 1 år siden! hver gang noen slutter i verkstedet blir det byttet kode på låsen! men det er jo bare ditt valg :) jeg kan jo ikke bestemme for deg. Kom an noen kom å ta denne plassen da! var da fryktelig mas om å få plass når det var fullt å nå er det plutselig ingen som vil ha verksted da eller? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kan jo være sant men imprezan har nokk godt selskap i prisklasse!å ingen av oss heller som kjente hverandre for 1 år siden! hver gang noen slutter i verkstedet blir det byttet kode på låsen! men det er jo bare ditt valg :) jeg kan jo ikke bestemme for deg. Kom an noen kom å ta denne plassen da! var da fryktelig mas om å få plass når det var fullt å nå er det plutselig ingen som vil ha verksted da eller? Blir ikke prezan skjønner du,blir noe annet å bedre isåfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 HALLO! framdeles ledig så BUMP! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 til dere som fikk beskjed om at plassen var opptatt, så er den ikke d alikevell da han som sa han skulle ha plassen ikke har flytta inn å betalt husleie enda! så ta kontakt om du vil ha plassen Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg