chriheim Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ting skjer..... Har gitt opp å få bilen på veien. Har rett og slett ikke tid til å sette den i stand. Så visst det er noen som er interessert i ett 242 karosseri, så er det bare å si ifra. Kun tomt karosseri som selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Sjekk Pm :) hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Fant ut at det var like greit å starte fra scratch med ett nytt prosjekt, da det ble for mye arbeid og finne mot og arbeidslyst til å gå løs på den andre bilen. 76 modell 242 Lastet og klar Sånn ser den ut Må ha ny dørkdamndamn Bilen er stort sett rustfri, bortsett fra dørken. Har stått i 10 år. Siste 2 årene på ett jorde. Er nok det som har tatt knekken på den. Står en krute god B20 i den. Var bare å gi den ny bensin, så starta den, og gikk som en klokke. Satser på og ha den EU godkjent innen ett par uker, så blir det montering av FT. Ellers er planene stort sett like som de var med den andre bilen. Blir sleeper:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Noen oppdateringer her da? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har et ferdig tilpassa svinghjul til deg:) tilpassa Tilton 2plateclutsh Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Nå selger jeg begge bilene, og alt av 240 stæsj. Har mye deler liggende. Ta kontakt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Var det litt mere rust en du først så? Når bilen har stått ute på et jorde, da tenker jeg mitt:wonder: :shake :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Var det litt mere rust en du først så? Når bilen har stått ute på et jorde, da tenker jeg mitt:wonder: :shake :shake Nei. Er faktisk kun dørk som er råtten på den siste bilen jeg kjøpte. Grei sak å fikse- Har innsett at jeg ikke har tid til å gjøre noe med bilen. Litt surt når jeg faktisk har alt jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ting skjer.... Den første bilen i tråden er solgt, og all energi ble omsider lagt iden jeg kjøpte i sommer. Vi begynte å jobbe for fullt med bilen på fredag som var. Dørken er stort sett ferdig sveisa. Bare maling, tektyl, sveising av reservehjulsbaljer og montering gjenstår. EU kontroll neste onsdag. Får se om den blir ferdig til da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Fy fan for en arbeidlyst jeg har for tiden.... Mulig det har en sammenheng med at vi blir å miste garasjen vi leier i nærmeste fremtid. I går ble hjulbaljene bytta og dørken grunnet og kittet fra undersiden. I dag er det grunning av dørk innvendig, hjulbaljer og montering av stolfestene som står for tur. Må vel legge ut noen bilder når jeg får de fra sveiseren min. Gleder meg til å kjøre Volvo igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Legger ut noen bilder.... Arbeidet er startet. Her var det hull ja... Sveising fra undersiden Kult bilde Grunna og kittet under. Omentrent sånn ser den ut inni nå. Må vel se å komme meg i garasjen. Blir vel ikke gjort nå av å sitte her å trykke på pcen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 skjedd noe mere da? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Bilen er på hjula, lakka og tectylert under, malt inni, lufta bremser, bytta alt av olje og fiksa litt lys. Er i grove trekk bare montering av interiør som gjenstår. Fikk faktisk kjørt meg en runde med bilen i dag. Artig å kjøre 242 igjen. Satser på å få ft motor i så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andpe Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Kor det går her? Gjør den sæ sjøl ferdig der borte, sia du bare ligg på sofaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Den gjør faktisk det.... Ganske greit sånn sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg