Gå til innhold

åssen er bora?

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har bora her og har kjørt noen golf 4, vil jeg si at boraen sitter bedre på veien. Litt lengre, og ikke så vinglete som golfen.

 

Kommer jo selvfølgelig an på om det er noe senkesett eller ei.

 

 

SKal selge bora selv nå som er senket masse.. og det betyr utrolig mye på egenskapene på bilen.

 

 

Jan Gunnar

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har bora her og har kjørt noen golf 4, vil jeg si at boraen sitter bedre på veien. Litt lengre, og ikke så vinglete som golfen.

 

Kommer jo selvfølgelig an på om det er noe senkesett eller ei.

 

 

SKal selge bora selv nå som er senket masse.. og det betyr utrolig mye på egenskapene på bilen.

 

 

Jan Gunnar

 

åssen sitter den på veien uten senking da? åssen sitter den i svinga?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ingen erfaring med, men den har jo en litt lengre rumpe enn golfen, så det kan jo være en tanke at den er litt mere levende bak.

 

Min er senket 65mm. Den sitter enormt i svinger. Byttet bremser også til Brembo Max, og det er syyk forskjell på før og etter..

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har tidligere hatt en Golf IV, som jeg bytta inn til en 01-mod VW Bora 1,8T... Og jeg er utrolig fornøyd med bilen! Bilen sitter bedre på veien, lettere styring, og litt mer uvanlig enn golf.. Har ikke angra ett sekund på at jeg bytta til Bora(Selv om jeg også var fornøyd med golfen)

Nå vet jeg ikke om åssen motor du skal ha, men det er jo en V5 til salgs i Norge som er fin.. :)

Vet om en Bora som har blitt brukt som kjøreskolebil, som har gått 300 000km, uten å bytta noe spesielt utenom vanlige servicer(TDI dog), ikke bytta clutch en gang.. ;)

 

Lykke til med bilkjøp! ;)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er det min gamle? BP reg?

Hei, nei.. det er nok ikke din gamle, selv om jeg vurderte den;)

Men fant en som var nærmere, hadde gått mindre og møller tok kjapt og greit golfen min i innbytte :)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår