FriX-244TiC Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 høres ut som et meget bra utgangspungt dette her :) skjøl så lurer jeg fært på hva jeg skal gjøre.. kjøre gassere som jeg har nå eller selge dem å invistere i datasprut.. gasserne er jo mye enklere å ha med å gjøre da..men fytti å mye mat di skal ha :(.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Lurer litt på hvor mye denne motoren vil tåle..! tenker på ladetrykk / hk...! vil tro den tåler ganske mye...? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor er det du kjøper motoren fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor er det du kjøper motoren fra? kjøper den av en kamerat som bygde den får et par år siden til sin egen bil.. men han kom aldri så langt at han monterte den..! så lurte han på om jeg ville kjøpe den! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Da har jeg også kjøpt en ekstra motronichjerne med chip, tenningshjerne, spitter nytt ledningsnett fra volvo, nesten komplett understell som er sandblåst og pulverlakkert svart (mangler stabbstag og bakakslingen er ikke sandblåst), ny tank som er sandblåst og pulverlakkert 2 ganger og med ny tankarmatur..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 nice:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 ferdig til volvotreffet på mai på lånke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hehey, ser bra ut det der! Blir det plastic fantastic på den og, som med 244`n? Ser ut som du har fått tak i et bra utgangspunkt også! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hehey, ser bra ut det der! Blir det plastic fantastic på den og, sommed 244`n? Ser ut som du har fått tak i et bra utgangspunkt også! plastic fantastic??? niks.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 høres ut som et meget bra utgangspungt dette her :) skjøl så lurer jeg fært på hva jeg skal gjøre.. kjøre gassere som jeg har nå eller selge dem å invistere i datasprut.. gasserne er jo mye enklere å ha med å gjøre da..men fytti å mye mat di skal ha :(.. Det er lettere å fin justere et datasprut, enn å justere gassere. Og datasprutet beholder verdiene sine, mens med en gasser motor, så må man justere i ny og ne. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 det er jo sant.. har ikke måttet justert noe på disse etter 4månders bruks kjøring nå.. hadde den på EU og måtte bare stille ned mengda litt så gikk den imellom:) men på mopeden min husker jeg det var et helsike..gikk vel ikke 14dager før jeg måtte grunninnstille blande å tomgangskruen Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Skjer det no her eller? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kan jo svare litt for Andreas jeg da:p Han begynner med montering av motor o.l første uke på juli, tror jeg det var. Gleder meg til å få sitte på når det blir prøvd tur:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da har jeg også kjøpt en ekstra motronichjerne med chip, tenningshjerne, spitter nytt ledningsnett fra volvo, nesten komplett understell som er sandblåst og pulverlakkert svart (mangler stabbstag og bakakslingen er ikke sandblåst), ny tank som er sandblåst og pulverlakkert 2 ganger og med ny tankarmatur..! hvor mye koster splitter nytt ledningsnett på volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor mye koster splitter nytt ledningsnett på volvo? Det er ledningsnett til motor jeg har kjøpt..! tror det koster rundt 10.000,- + moms faktisk..! DYRT er det ivertfall.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg