sledoholic Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Kom hjem fa jobb på fredagen. Kom igang med monteringa i dag. Nå begynner det å linge på en bil..... Mangler enda endel som skal monteres, men man ser iværtfall hvordan det blir.... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 nice nice nice! *missunelig*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Pent! Ser frem til den er helt ferdig.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Sorry, de gjellene der var ikke no fine, men tommel absolutt opp på resten!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoMan Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 skulle ønske jeg hadde skillz, utstyr og cash til å gjøre sånne ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R@kett'n Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg har kjøpt meg en e30 318 is med full m3 styling. har du noen deler liggende som lykte list? eller helt svart grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg har kjøpt meg en e30 318 is med full m3 styling. har du noen deler liggende som lykte list? eller helt svart grill? Har ikke liggende noe slik desverre. Men jeg har Mye karosserideler' date=' i fin "rust" finish..... hehe Ta å sjekk ut http://www.koed.dk Der finner du det meste til en fin pris. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fikk tatt et par bilder av bilen i dag. Har montert 40-40 senking. Begynnt med monteringa av interiøret, og klargjort vingen for lakk. Har ikke fått montert skjørtene ennå, men det kommer. Det har desverre vært alt for fint vær til å sitte på verkstedet hele dagen å skru. Madammen har funnet på alt mulig slags tull for å holde meg unna. men men. det blir vel en ording en gang. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Den har jo blitt riktig så fin nå, lekker lakk forresten ;) cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Lekkert! Ligna litt på granada bakfra med de lyktene! Men det blei pent! Elsker den typen lykter! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Så en smule bedre ut nå enn da jeg hadden den jah :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvordan ligger det ann her Ronny? Lenge siden update og kan ikke si at jeg har sett bilen på veien enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 long time no post:P Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Pen e30! Lakken ble kjempebra. Fortsett som du gjør nå så blir det kjempebra! Vurdert å gjøre noe mer med understellet utover senking? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_power Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Kor du kjøpte dinna vinga henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg