sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 HAR I DAG LAGT INN DENNE POSTEN PÅ NYTT, DA DEN PLUTSELIG VAR BORTE. Startet i dag på mitt langtidsprosjekt. Har en -84 323i med motor fra en 325i. Det var meningen jeg skulle selge bilen da jeg kjøpte meg ny bil i sommer, men så begynte jeg å gå over bilen....... Fant da veldig mye rust. Da ble plutselig bilen ikke verdt noe i kroner og øre. Så jeg bestemte meg for å ta en totalrenovering av bilen og muligens en god del trim.(etter lange diskusjoner med samboeren.....) Jeg skal bruke denne vinteren til hovedsakelig rustsveising og styling av karosseriet. Trim og interiør får vente litt. Jeg leier et lagerbygg ca 500m fra der jeg bor. har montert lakkboks og løftebukk. Noe som er kjekt å ha. Fargevalg er allerede tatt. Fargen blir Kosmosort metallic med shadowflames over fronten. Har tatt ett par bilder...... Hær er bilen før jeg startet: Begynte i dag på bakluka. fant en god del rust. har i tillegg sveiset igjen "logoen": Flere bilder og oppdateringer kommer så snart jeg har gjort noe.........[/img] Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Nå har jeg endelig kommet meg igang igjen på E30en. Har kjøpt meg hus, så det har vært dårlig med tid. Hær er noen bilder fra i dag: Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hær er noen flere bilder. Har fått sveiset på bakskjærmen. har bare ikke tatt bilde enda. Som dere ser er det nok rust å ta av. Har også montert M3 luftinntak. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Nå har jeg fått tatt noen bilder av det jeg har gjort til nå med bilen. Har blitt endel sveising. Har byttet begge bakskjermer og driver på med bakplata. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Fint å se at du gjør skikkelig arbeid! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Detta blir morro å følge med på! Liker det rattet ditt. Men det må da være drit vanskelig å få sånn som det her rett: å hvorfor sveisa du ikke på den "nye" stussen når du først skulle bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Er ikke så veldig vanskelig å få det rett, men det er mye arbeid. har drevet med tilpassing i 2 dager nå. Har 8 kontrollmål å gå etter. Har også sveiset på den stangen du ser mellom skjærmene for å holde avstanden mellom skjærmene fast. Grunnen til at jeg ikke har sveiset på facelifthekk er flere. For det første var dte ingen nye E30er på bilopphugginga, for det andre har jeg M-tech1 fangere, og da passer det best med gammel bakenden. ps. rattet er en drøm å kjøre med når man driver med litt "drifting". men ulempen er at det ikke tåler så mye kjøring uten hansker. Skinnet blir glatt hvis man kjører uten....... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 wow, du har gjort en del siden sist jeg så. skjer med tilhengerfestet? :D har ett sett med 16" hvis du er intressert, får de BILLIG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hengerfestet blir der. Har ikke hengerfeste på E39en min...... (skal være en bruksbil i tillegg til banebruk) Jeg er veldig intiressert i 16" felger. Send med en SMS på nummer 97111397, så kan vi møtes på verkstedet eller så kommer jeg å ser på dem til deg....... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Har fått gjort litt i dag også. Ble ferdig med kappingen og tilpassingen av den nye bakenden. Den passet også. Har bare punktet den fast. blir sveiset i morgen. Har også sveist igjen blinkyshullene i framskjermene. Og til slutt et lite bilde av maskoten på verkstedet. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hvor har du verksted? kan jo kanskje komme innom med ett hjul så du får se. her er ett illustrasjonsbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Felgen så bra ut den. Jeg har verksted i Vika, bak service expressen. Men`s Garage...... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ai! har sansen for e30 :) kom med flere bilder vist du gidder (elsker bilder).. å da er jo tekniske bilder og kansje en forklaring på hvordan du gjor det veldig bra.. man lærer av hværandre å du ser ut til å ha peiling på dette.. å da er det jo ikke nå galt i å lære av deg :) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har nå bestemt meg for farge. Det blir en Blå perlemorlakk fra Nissan Almera. Jeg hadde en Almera Turbo for noen år siden, og like fargen veldig godt. Bilen er nå ferdig sveiset. Skal hive ut motoren i morgen. Bilder kommer da...... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg