sprett1 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Hei! Jeg har fått meg ny bil. Knallgod 360GL Det er bare et problem..... jeg får ikke varmeapparatet til å funke. Noen som vet hvilke sikring som hører til varmeapparet. Eller hgar hatt problemer med det på bilen tidligere. Når jeg prøver å skru det på hører jeg en liten tikkelyd foran i bilen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Høres ut som om viftemotoren kan være gåen... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Høres ut som om viftemotoren kan være gåen... Glenn hehe... kjenner til den der da.... det er kjedlig jobb ass... har fortsatt ikke somla meg til å få gjordt den på 240'n min:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg hjalp Heum med det i dag. Vi fant ut at det var brudd i ledningen fra releèt til viftemotoren. Så trakk vi en ny og fikk den til å funke, men bare på hakk 3. Hakk 1 og 2 funker ikke. Kansje det er noe feil i motstanden som ligger inne ved hakk 1 og 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kan hende hele bryteren er gåen.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kan jo hende det ja. Takk for hjelpen foresten vadder. Så litt OT. Jeg tror jeg har klart å smitte lysten på 360 over på vadder også :jackinbox Takker for svarene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har en hel vifte til 360 da? den store typen.. sitter på min, kan se på prosjekttråden min.. Kan du få billig, hele kassa.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 har bryter også, forresten.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg