Jace Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Jupp, som borabora'n sa. Vi var vell.... 4 biler og 1 sykkel som dro innover sist tror jeg. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by OleC Vi må prlve å annonsere det litt oppe på garermoen også da... pluss at kvelden avsluttes med en mer organisert crusing???? colone til oslo eller et annet sted og alle blir informert. sån at de som ønsker kan bli med. meganfon eller et litte anlegg moter på en henger sån at beskjeden kommer fram til alle. også at man kan infomere om man hører noe på poleti radion. Også kan jo også si hvordan kjøringen skal fåre gå. Sån at vi ikke får noen dumme forbi kjøringer. For en føler for å bare vise at han har så mange hester. Eller bilen ligger bra på veien. Hvis det skule bli noe kap kjøring så hadde det vært kult å tatt dette på en strekning. Fra oslo og til jessheim er det bra vei. synes jeg.klokken tre og fire om natten vet jeg at det ikke er mye biler og de som er ute er for prøve bilenne sine. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by SnoStorm colone til oslo eller et annet sted og alle blir informert. sån at de som ønsker kan bli med. meganfon eller et litte anlegg moter på en henger sån at beskjeden kommer fram til alle. også at man kan infomere om man hører noe på poleti radion. Også kan jo også si hvordan kjøringen skal fåre gå. Sån at vi ikke får noen dumme forbi kjøringer. For en føler for å bare vise at han har så mange hester. Eller bilen ligger bra på veien. Hvis det skule bli noe kap kjøring så hadde det vært kult å tatt dette på en strekning. Fra oslo og til jessheim er det bra vei. synes jeg.klokken tre og fire om natten vet jeg at det ikke er mye biler og de som er ute er for prøve bilenne sine. jeg menner på selve treffen ikke på grademoen Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by borabora Er ifra samme sted som meg. Kan godt gjøre det om du kjører om Gjøvik, bruker å være noen biler til herifra oxo... :) Men er vel raskere med E6 rett ned for deg...? Ja kjappere å kjøre E6 rett ned for meg ja. Men ingen fare å kjøre andre siden heller.. artigere å kjøre flere.. så finner jeg frem også. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by NoLimit Ja kjappere å kjøre E6 rett ned for meg ja. Men ingen fare å kjøre andre siden heller.. artigere å kjøre flere.. så finner jeg frem også. hehe.. E6 er så kjedlig alikevell, bare rett veg helt til oslo. Huffeseg. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by daihard ...kan ikke dere skaffe dere håndradio da?.....hmz....de er ikke bar til langtrekkende men til "cruising" så kan dere jo kjøpe sånn billig sak fra elkjøp ..zodiacs Me2You koster 600 spenn for to stk. 3 km rekke vidde....vi har testa den i byen og den funke rikke så bar hvis dere er mange kavratelr unna hverandre men til crusing tror jeg det skal gå bra...ellers så har mobilsentrum.no mye bedre til 1k.:D har en sånn me2you sak....dårlig lyd i den... funker ikke i rx7 det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 hmm.. sikkert en del her som har tilgang på radioer, så kan vi avtale en frekvens (jadajada.. jeg vet det ikke er lov), og snakke der når vi kjører... har vi en bil innimellom med radio, kan da ikke det være så stress? Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Jeg synes lengre nord hadde vært en god idè... Ikke bare fordi jeg bor her, men jessheim er jo midt imellom hamar og oslo(nesten da) veit ikke om fler ville kommet da? men sant som dere sier.. Oslo er sentralt vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Ncar Jeg synes lengre nord hadde vært en god idè... Ikke bare fordi jeg bor her, men jessheim er jo midt imellom hamar og oslo(nesten da) veit ikke om fler ville kommet da? men sant som dere sier.. Oslo er sentralt vel... Sant det men må se på f,eks hvor mange som kommer på fra Hamar om det er Jessheim kontra hvor mange fra Østfold/Vestfold når det er i Oslo..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 forresten.. noen som veit hvilken frekvens disse Zodiac me2you radioene bruker? jeg har en liggende, og også en skikkelig radio.. lurer litt på frekvenser, så jeg kan få de to til å samarbeide.... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by Norsmurf forresten.. noen som veit hvilken frekvens disse Zodiac me2you radioene bruker? jeg har en liggende, og også en skikkelig radio.. lurer litt på frekvenser, så jeg kan få de to til å samarbeide.... Ligger på 444mhz... Vet ikke mer eksakt.... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 ok.. way out of bounds for andre normale scannere med andre ord? Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg