SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Zievert den veien har ikke norsk asfalt på seg Som sagt før har MrLeone satt opp Bronx som bosted her inne på forumet! Kan jo godt være at han har levert inn bilen sin i bronx, og at noen har voldtatt den og så gitt den tilbake til ham.. Den viser godt igjen ihvertfall! Det kan ingen nekte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Zievert den veien har ikke norsk asfalt på seg Bruktimportert asfalt! Dårlig humor... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Ja den ble ikke helt slik som jeg hadde forventet meg, først så kjøper jeg meg en bil, og der etter blir jeg lurt til att la dem bygge bilen for meg ... fikk det billig da, men faen... ble ikke helt som jeg hadde forestilt meg :( Dem hadde noen gode løsninger for hvordan den kunne se ut inni, men jeg vet ikke helt om jeg tør og slippe dem løs der :D MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by Mrleone Ja den ble ikke helt slik som jeg hadde forventet meg, først så kjøper jeg meg en bil, og der etter blir jeg lurt til att la dem bygge bilen for meg ... fikk det billig da, men faen... ble ikke helt som jeg hadde forestilt meg :( Dem hadde noen gode løsninger for hvordan den kunne se ut inni, men jeg vet ikke helt om jeg tør og slippe dem løs der :D MrLeone :D Hmmm.. Vrien den der.. Kanskje dei kan lure deg til å fiksa interiøret og.. ..og at da blir billeg.. Lizzom.. :D Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 De fikk frie tøyler der antar jeg:D Tok litt av det der Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Hadde noen kunnet gjort noe slikt med min bil, for en billig penge.... hadde jeg definetivt ikkje sagt neitakk ! :D Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 nå vel, den der er litt ekstrem for selve 2fast 2furious. Det finnes en mellomting, endten så har du styling eller ikke styling.. man har bare rett og slett ikke en Transformers.... Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 det er foskjell på å barbere seg og på å kappe av seg hue! noe så stygt! greit å være nytenkende osv..men likevel.. blir jo lagt merke til da..ville ikke hatt den kjerra..men der kan jo ikke være hans bil..han sier jo at inredning muligens kommer senere, men ser temelig moda ut på bildene.. ikke fan om jeg hadde kjørt rundt i det greiene der..trur ikke den kjerra er Fast and furious matrial en gang..for mye glassfiber.. men men smake er som rassen.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Den bilen er et godt eksempel på hvor galt det kan gå! ;) Helt ekstrem. Blikkfang. Men pen? NEI, ikke i mine øyne!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Ingen som har lagt merke til at rattet er på feil side da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Jeg har vært i USA flere ganger og den veien der kan jeg lett si er AMERIKANSK! Du ser jo det da! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Jeg har aldri vært i USA, men jeg vet da faen meg at rattet er på samme side som her i Norge! Fyren som sier han leverte den inn for styling tydeligvis i USA (det ser man blant annet på avataren hans...), men den bilen har da rattet på feil side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Den hadde sikkert vært fin å rase over fartshumpene med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg