wanna-b Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 noen som veit detta eller? alltid lurt på det! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 sitter en optisk sensor i ruta, ofte ved speilet i midten. Denne sender ut lys.Hvis det kommer regn eller snø på ruta, blir lyset brutt, og sensoren aktiverer viskerne...ganske enkelt genialt! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Helt til det legger seg møkk eller snø over sensoren og viskerne skal prøve å fjerne dette...Eneste som skjer er at visker`ne desperat fyker fram og tilbake uten å få vekk noe.... babyhmm? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg vekker denne tråden til liv igjen jeg.... ...fordi jeg lurer på om noen vet om det går an å justere følsomheten på regnsensoren? Den er litt vel aktiv, og visker når den strengt tatt ikke trenger det, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du har vel flere hakk på hendelen eller ett hjul på hendelen du kan justere på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nei, det er bare i en posisjon regnsensoren er aktiv. Ellers er det bare tvangskjørt intervall i ulike hastigheter, og "ettvisk". Med justering av følsomheten, mener jeg elektronisk, i styreenheten for viskeren eller no i den dur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg