Mayhem Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Helloen. Driver og funderer på et lite prosjekt, og hvis det blir noe av tenkte jeg å oppgradere bremsene først.. Derfor lurte jeg på hva som skal til for å bygge om til skivebremser bak, og større bremser foran? Passer Calibra Turbo bremser? Eventuelt andre kit som ikke er så vanskelig å få tak i? Ble noen spørsmål det, håper det er noen Opel-guruer som kan svare sånn nogenlunde..:) EDIT: Det er en 1995 modell. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Nå skriver du ikke hvem årsmodell du har. Men det er et bytte på innfesting av bremser bak på ca -94/-95. Da er spindlene/hjullageret festet med 4 bolter. Bare ta bremsene fra en Astra F GSI eller en annen Astra med skiver bak og skru rett over. Hvis det er den gamle modellen er det enklest å bytte hele akselen fra en med skivebremser. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Passer dette til bilen min? Foran altså? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Foran kan du bruke fra alle forhjulstrekkere med 4-bolt. F.eks Kadett/Astra GSI Finnes også Cali turbu bremser for 4-bolt. Kontakt Protrim. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg