Gå til innhold

Audi med startvansker

Ranger emnet


GNaRK

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har litt problemer med Audien min omdagen, er en 94 Audi Coupè 2.3e 10v

Den lever litt sitt eget liv.

Av og til vil den ikke starte, noen ganger starter den og funker fint, og jeg kjører alt fra noen km til flere mil, men plutselig stopper den. har funnet ut att det er noe tennings feil, for når den plutselig kutter eller ikke vil starte er det ikke gnist på pluggene. men når den først bestemmer seg for og starte, går den helt rent akkurat som den gjorde før problemene begynte.

Etter den da har stoppa mens jeg var ute, så starter den plutselig igjen noen timer senere, etter jeg har rota litt rundt frammi motoren og ikke funnet ut av noe, hehe.

Jeg har gått over alt av ledninger og sjekka alt av koblinger, og alt ser ut til og funke.

 

Noen som har hatt noen lignende problemer før, eller har noen forslag til hva som kan være feil?

 

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde et noe lignende problem med en 2.0 e, Den gikk når den var kald, og stoppet når den ble varm. Sto stille i ca 30 min, så startet den igjen. og slik gikk det.

 

Det var fordeleren som var deffekt. Byttet hele dritten, og da ble den ioden igjen.

Wankel så klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har litt problemer med Audien min omdagen, er en 94 Audi Coupè 2.3e 10v

Den lever litt sitt eget liv.

Av og til vil den ikke starte, noen ganger starter den og funker fint, og jeg kjører alt fra noen km til flere mil, men plutselig stopper den. har funnet ut att det er noe tennings feil, for når den plutselig kutter eller ikke vil starte er det ikke gnist på pluggene. men når den først bestemmer seg for og starte, går den helt rent akkurat som den gjorde før problemene begynte.

Etter den da har stoppa mens jeg var ute, så starter den plutselig igjen noen timer senere, etter jeg har rota litt rundt frammi motoren og ikke funnet ut av noe, hehe.

Jeg har gått over alt av ledninger og sjekka alt av koblinger, og alt ser ut til og funke.

 

Noen som har hatt noen lignende problemer før, eller har noen forslag til hva som kan være feil?

 

 

Espen

 

ja, helt sikkert fordeleren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår