Gjest Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 God kveld. Jeg er lei av alle de stygge listene på bilen min, deriblandt den begredelige takrenna. Listene er forhåpentlig vis ikke chrome så veldig mye lenger, men det er nå så! ;) Takrenner... Er det teknisk sett mulig å ta av disse? Ser man bak der, ser det jo ut som hele karosseriet er bøyd opp sammen med rennene... Ingen som tilfeldig vis har et bilde av en 240 etter at rennene er rivd av? Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 God kveld. Jeg er lei av alle de stygge listene på bilen min, deriblandt den begredelige takrenna. Listene er forhåpentlig vis ikke chrome så veldig mye lenger, men det er nå så! ;) Takrenner... Er det teknisk sett mulig å ta av disse? Ser man bak der, ser det jo ut som hele karosseriet er bøyd opp sammen med rennene... Ingen som tilfeldig vis har et bilde av en 240 etter at rennene er rivd av? Mvh. Sindre dette har vært tatt opp før.. http://biphome.spray.se/christian.henriksen/c20r/index.html Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Mener du bare listen som er på takrenna, eller hele græia? Skal du av med alt må du frem med vinkelsliper og sveiseapparat. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg har tenkt på det samme (bare bort med listene), men savner noen bilder av hvordan det ser ut. Nærbilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg