J.Andreassen Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Krb trading har og disse lamellene, ellers kan alle som selger Sachs skaffe deres racing og sinter clutcher... bla Velox, Bilextra etx... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Husker ikke hva firmaet het og navnet har jeg på jobben. Får se over helgen. Om ikke kan du jo spørre han som har den bilen her tilsalgs hva clutch han har brukt. lol http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109615 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Husker ikke hva firmaet het og navnet har jeg på jobben. Får se over helgen. Om ikke kan du jo spørre han som har den bilen her tilsalgs hva clutch han har brukt. lol http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109615 hehe.. har gjennom den.. Internett er verdens beste oppfinnelse... Men å bare bytte lamellene, er det like bra som å kjøpe ny clutch? Er en del billigere men er det like bra.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe.. har gjennom den.. Internett er verdens beste oppfinnelse... Men å bare bytte lamellene, er det like bra som å kjøpe ny clutch? Er en del billigere men er det like bra.. Hadde jo vært best å fått ny kraftigere trykk plate og lamell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogolf82 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg har en helt ny sachs power clutch 228mm til G60 liggende, denne skal klare 300hk. Koster ca 4000, selger den for kr 2500. Siter Golf MK1 2.0T16v Leichtbau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 du har Pm Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg