Helios Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Har bare regna p det til min bil.. en golf,., men jeg skal ha litt mer enn fgelger og dekk.. jeg sparer 15000 tusen på dela totalt.. og SÅ dyrt er det ikke å reise..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Hvis det er så mye å spare er det jo ingenting å lure på! Deutschland here we come! :) Tror jeg venter litt til... må først finne ut av hva jeg skal ha til bilen... Men er det ikke slik at merkefelger (AC Schnitzer, OZ, MOMO osv) er like dyre uannsett hvor du kjøper dem? Iallefall sånn omtrent? Må innrømme det at jeg liker tanken på å kjøpe 17 eller 18" AC Schnitzer til en LANGT billigere pris enn her i Norge. Liker disse felgene på denne bilen... (liker for så vidt bilen enda bedre... :D ) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 ac schnitzer er jeg usikker på.. men når det gjelrder OZ vet jeg.. jeg gir 5300 for OZ felger (7x15") med dekk (bridgestone 205/50 15") bare felga koster litt under 8000 kjøpt i norge.. så jeg sparer jo noen kroner bare der.. og skal ha stab stag i litt fetere utgave.. nye foringer.. fjørbensstag foran og bak.. +++ så derfor sparer ejg en del,hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Boltsirkelen på e36 er 5x120 tror jeg. Og innpress 40.. uten at jeg er 100% sikker. Noen som kan bekrefte det? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Nå fant jeg oversikten.. Let i denne lista her: http://www.felger.info/biloversikt.html Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 ac schnitzer er jeg usikker på.. men når det gjelrder OZ vet jeg.. jeg gir 5300 for OZ felger (7x15") med dekk (bridgestone 205/50 15") bare felga koster litt under 8000 kjøpt i norge.. så jeg sparer jo noen kroner bare der.. og skal ha stab stag i litt fetere utgave.. nye foringer.. fjørbensstag foran og bak.. +++ så derfor sparer ejg en del,hehe Tydeligvis bra å ta turen. Kjøper du felgene av forhandler da, eller spesielle dekk/felg butikker? Har du noen bra nettsider på lur? :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 kjøper hos dekkforhandler.. har litt %'r der.. men ikke mye.. prøv f eks http://www.wheelmachine.de Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Thanx! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 dra på Shariff... billig. 19" M3 felger med dekk koster rundt 12-13k.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Nå tuller du sikkert kraftig med meg? Det blir jo nesten billigere enn å reise til Tyskland og hente noen... Får ta en tur i sommer... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Tuller ikke, ring Shariff Dekksenter og spør. Tlf. 63 87 86 57 Har en flyer forran meg.. Vet at 2 delte ASA 18" med dekk ligger på rundt 12k.. ASA=BBS look Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Hvor holder denne her Sharifs dekksenter til? Ligger det i Oslo? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Han holder til på Bøler.. rett etter Skedsmokorset.. vis a vis ved H&M hovedlageret.. Der ligger det et stoooort telt. :) Ser sikkert hans E65 745 Hamann med 22"felgz står der..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg