SplitMan Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg kan ingenting om Mazda, men har en venninde som har en hvit, tidlig-90-talls Mazda 323. En sånn 3-dørs "hatchback" av "typen" VW-Golf omtrent. Hun ønsker seg veldig veldig "kule felger" til bilen sin. Noen litt større og kule alu felger.. - Hvilket boltmønster er det på denne bilen? - Hvilke dimensjoner / innpress er fint å se etter? Noen som har tips om slike felger til salgs? Gjerne med dekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 se inne på http://www.mazda-ogn.org, på forumbiten der. få henne til å registrere seg der inne, evt. du gjør det for henne :D er noen felger til salgs der. boltsirkel er 4x100 innpress du bør se etter er vel rundt 40 tror jeg det var? eller var det 35? faen :D du får plass til MAX 215/35-18 på denna sleden, men bør gå for 215/40-17 som maks, så du har litt gummibeskyttelse rundt ringen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SplitMan Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 WireD - send meg en mail på: oystein@envac.no Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg