Sower Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Da er det noe jeg lurer på anngående noe jeg leste på nettet her... limer det inn jeg først *Setene kan plasseres fritt, uansett retning. *Det er ikke krav om bilbelte dersom bilen er utstyrt med 2 eller flere bakseterader - men rent sikkerhetsmessig anbefales det på det sterkeste å montere dette. dette er ifra http://www.yg.no. Er dette sant? Fordi vi får et lite problem med setebeltet på den ene toseteren om den skal snus mot den andre, for da må vi gjøre et drastisk beltesbytte.... mye skjæring og skruing *sigh* Men om vi slipper å stresse med belter bak uten at eu-kontrollen føkker det opp, så blir vi hæppy! -.^ Noen som veit om dette? =) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 trodde det var slik at man slapp setebelter om man lot setene stå slik som de var originalt jeg, iallefall når det kom til russevaner.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg