lars-frr Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Det har begynnt å komme veldig mye eksos ut av potta mi ,, eller det er gjort det en god stund nå. Og det er ikke veldig gøy når du står i rushen bilene bak deg bare trekker seg unna fordi det ser ut som det brenner ut av potta mi... Hvordan fikser jeg dette ,, skal skifte oljen snart , men er det noen andre ting jeg kan gjøre for å fikse dette ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Ventiltettninger ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 bra eksosen kommer ut potta da.. tenk på alle de som har eksos som kommer ut alle andre plasser ENN den.. ;-) (PS: Sonick er sikkert inne på noe!) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Det kommer vel ikke mer røyk ut av den, men den røyken som kommer ut har kanskje en annen farve? Hvilken farge har røyken, og bruker den olje? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg