Skrotnisse Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hva skal krb ha for et sett med 12:9 toppbolter? ring og spør eller sjekk http://www.krb-trading.com Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Går det an og? Tenkte bare at noen her veit det, noe som sikkert stemmer. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hver gang en topp pakning skulle ryki da så må jeg også planslipe toppen da.. jeg vil nå si jeg sover bedre om natta med en gotze pakning jeg betalte 1200kr for topp pakning og 12,9 bolter med arp skiver Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det du gjør er: Du tar med deg en av de orginale toppboltene til en lokal bedrift som driver med mek. ting. De har som regel et helt sortiment av skruer og div. Så bare viser du den orginale toppbolten til han luringen som styrer lageret, tørker han bak øra, og sier: "Jeg skal ha 10 sånne, i 12.9 strekkfasthet og flytegrense" Så betaler du 100-300,- for dem og går hjem og ringer til BCB og kjøper ARP skiver. MASSE penger spart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tror jeg må ha ny toppakning også... eller? min konsumerer kjølevæske og spyr ut kritthvit røyk av eksosen. sikkert tegn på gåen toppakning eller er det noe værre? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tror jeg må ha ny toppakning også... eller?min konsumerer kjølevæske og spyr ut kritthvit røyk av eksosen. sikkert tegn på gåen toppakning eller er det noe værre? tegn på gåen pakning ja... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg