KloA Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 holder på å sette sammen en g60 jeg fikk on the cheap med noe som ser ut som en rs-bakfanger? som enda ikke er lakkert... denne har en VELDIG tydelig plass til å montere skiltet, så jeg er nesten nødt til å plassere det der, ellers vil det se idiotisk ut, men hva gjør jeg da med skiltplaten på bakluka ? noen forslag ? skulle lagt ved et skikkelig bilde, men er i mitt "andre" hjem, så det beste jeg klarer er dette : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 holder på å sette sammen en g60 jeg fikk on the cheap med noe som ser ut som en rs-bakfanger? som enda ikke er lakkert... denne har en VELDIG tydelig plass til å montere skiltet, så jeg er nesten nødt til å plassere det der, ellers vil det se idiotisk ut, men hva gjør jeg da med skiltplaten på bakluka ? noen forslag ? skulle lagt ved et skikkelig bilde, men er i mitt "andre" hjem, så det beste jeg klarer er dette : Kjøp denne: http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_61_199_367_575&products_id=947 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Her er forresten hekken din, nesten 5000 spenn! http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_61_199_367_369&products_id=406 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 søtt, den beholder jeg ;) 20% av det jeg ga for bilen O_O ekstra bra at de har -2 sånne plater på lager, får leve uten til de får inn da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 KloA, bare sveis på en metallplate der, blir mye penere enn et sånt cheezy corrado deksel. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 søtt, den beholder jeg ;) 20% av det jeg ga for bilen O_O ekstra bra at de har -2 sånne plater på lager, får leve uten til de får inn da =) De der er visst ganske vanskelige å få tak i, men fant min plate på ebay, så sjekk ut der og!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 kjøpte på powerzone, de fikk tak i rimelig fort Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 [host] corrado skiltplate ser plastikk og teit ut, metallplate koster halvparten og ser bedre ut [/host] Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Oooookeeiiiiiii... ROFL! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 kiddie Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 er det noen som har plate som passer der ? om jeg nevner innenfor husets vegger at jeg skal ha metallplate der blir faren min å mekke meg en jalladårlig blekkplate jeg bare MÅ bruke så jeg ikke får dårlig samvittighet =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 bare gå til en blikkenslager og få han til å skjære ut en metallplate etter målene til den originale skiltplaten. Husk hull for låsen hvis du skal beholde denne. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg