mmh Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Står om bilen min i gatebil bladet nå, ble rimlig sjokka da jeg bladde opp i bladet og så bilen, siden jeg har ikke hørt noe fra gatebil om at bilen vil komme i bladet! Kom i kontakt med de, og fortalte litt om bilen osv hva som var planen med bilen osv, men her står det jo at bilen er klar til sommeren å det har jeg aldri sagt, også står det at bilen har fått gromt bur og alle de andre tingene! Har bare noen av tingene jeg, men men, de skriver vel hva de syns er best selv? Men syns det var kult at den gamle blå har kommet i et bil blad, så skal ikke sutre av den grunn, men kunne nesten tru jeg har jugd på meg en hel ting da! Måtte bare lufte dette her på volvo forumet! Jo også en ting til, jeg syns det er så rart at de ikke sier noe liksom hvis dere skjønner! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gatebilmagasinet er vell ikke det mest seriøse bilbladet for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gatebilmagasinet er vell ikke det mest seriøse bilbladet for å si det sånn. hehe nei skal ikke la dem skryte på seg det... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har fåt intrykk av det jeg også. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 haha... nei... Gatebilmagasin er bare et sammenserum av sex og bil:P gidder ikke bruke 50 spenn på det...:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skal jeg ha bilblad kjøper jeg Bilsport. Er det sex du er ute etter så finnes det mange fine blader på øvre hylle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hadde vi vert amerikanere hele gjengen nå så hadde sikkert rettsaken starta for lege sia om at noe har kommet på trykk uten at man samtykker osv osv osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ellers kanskje ukraiiner: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,791583,00.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hahaha, jeg skal og gå mot skal til volvo viss jeg kresjer..hehe, enkelte folk er syke i hode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ellers kanskje ukraiiner: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,791583,00.html Strømstolen er plassen for slike DUSTER! Steike slikt kan irritere. Han ville anke i tilegg pga 300000kr i måneden var for lite chicken Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Mistenker at det er et litt småkorupt rettssystem i det landet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg