RallyePower Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Bilen er en Golf 1,8/G60 Rallye 1989mod. Tenkte jeg i første omgang bare skal legge ut noen bilder av bilen, og senere skrive hvilke planer jeg har for bilen. Jeg kan si at Rallye looken skal beholdes, men tar gjerne imot forslag ang styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ikke sett på noe stylling, ha den orginal... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Andre lykter, emblemfri grill, grill list, audi handtak, senk og feite felger. Da har du ein feit bil. Må ikkje finne på å montere nåke jalla greier og øydlegge ein så fil bil. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kult prosjekt da! Sier grillist,senk og felger. Hva er planene innvendig siden du har fjerna dashen osv? Mye måtte du betale for denne? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Andre lykter, emblemfri grill, grill list, audi handtak, senk og feite felger. Da har du ein feit bil. Må ikkje finne på å montere nåke jalla greier og øydlegge ein så fil bil. ehh... en rallye skal ha rallye lykter.. rallye uten rallye lykter ser jalla ut Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vi får satse på at han meinte baklykter! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 liker ikke rallye jeg:S liker ikke breddinga:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 liker ikke rallye jeg:S liker ikke breddinga:S Kødder du? Rallye er jo rått! Det eneste minuset jeg synes er at det ikke er bedre plass til dekk enn på "vanlig" golf2. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 liker ikke rallye jeg:S liker ikke breddinga:S Nå banner du vel i kirka? Hehe. Rallye er jo rått! Tvers igjennom;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Skjermene ligner jo på e30 m3 skjermer?!:P folk sier jo at m3 speil er stygg på golf2S:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Dårlig sammenligning. Dette er jo Rallyebredding som ikke har noe med BMW å gjøre. Og M3 speil ER stygge! Ikke noe med Golf å gjøre i det hele tatt. Er faktisk snakk om originale breddere som kom på Golf. Ikke no juggel alà M3speil/skjørt som bare ødelegger bilen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 vær sin smak heldigvis. Jeg kjøper gjerne flere rallyer. M3 speilene passer dårlig til G2 pga av E36 M3 speilene er så runde i formen. Passer ikke på golf 2. Rallyen har jo ett utseende som gjør hele bilen. Blir som å sammenligne retro einser som har g4 dash, kontra boble med porsche styling. Noe skurrer i stilen på en av dem. Skjønner. Eneste BMW jeg til nød ville eid er E30 M3. Og det er KUN pga skjermene. Denne breddingen var veldig populær i rally på slutten av 80 tallet. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Rallyepower: Skift ut den JÆVLIGE fronten på rallyen din. Det er en skam. Gi meg en lyd om du trenger original rallye front. Jeg har en ekstra. Og om du noen gang vurderer å selge bilen.... RING MEG........!!!!! Edit. Det siste bildet så i fylla ut som JETTA lykter på lcd skjermen min. Fy skam MEG. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyePower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hei,hei takk for alle forslag. Det har vert lekasje i bilen så måtte ta ut alt interiøret. Ga 30000 for denne + at jeg fikk med en ekstra motor, girkasse, og div andre ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyePower Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Nei er det noe jeg ikke kommer til å gjøre så er det å bytte ut Rallye løktene(Foran), kan ikke tenke meg hvordan den hadde sett ut uten de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg