88lollipop Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg har en Mazda 323 1.6i 4x3 stv 91modell. Er det noen som vet hvor stor bensintank det er på denne bilen? og evt hvor mye bensin er det igjen når bensinlampen lyser? Siter Mazda 323 1.6i stv med fulltime 4x4. første bil. (kondolerer, fjellveggen var hard) golf 4, 2000mod, gobiln. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ikke skyt meg vis jeg husker feil nu, men er 8-10l igjen når lampe lyser. Taknk volumet der melder æ pass, husker ikke det så vill ikke si noe galt... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88lollipop Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 I brukerhåndboken mener jeg det sto at det er ca 9liter igjen når lampa lyser... Men det holder jo da ikke så lenge at det gjør noe, for jeg har kommet fram til at bilen bruker over litern på mila... Men jeg synes det er rart at det overhode ikke står noe om hvor stor bensintanken er... jaja... får prøve å kjøre han tom, for så å fylle... Siter Mazda 323 1.6i stv med fulltime 4x4. første bil. (kondolerer, fjellveggen var hard) golf 4, 2000mod, gobiln. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg