jannis Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 så en audi coupe 2 farga med rieger vinge og evo 1 front? ved holt/vestvollen skedsmo korset igår, sånn 6-7tiden, dro ut på E6 mot gardermoen, noen som vet mer om bilen? har samma bil sjøl uten stylinga, syns den var pen jeg. Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ingen? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Var den sølv nederst og sort øverst?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 så en audi coupe 2 farga med rieger vinge og evo 1 front? ved holt/vestvollen skedsmo korset igår, sånn 6-7tiden, dro ut på E6 mot gardermoen, noen som vet mer om bilen? har samma bil sjøl uten stylinga, syns den var pen jeg. Evo I hva front? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Audi har styling som heter EVO 1 Og Evo 2. Det er ikke en riskoker innblandet her nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ja, sølv nederst og blå/sort øverst, så den nå oxo på vei hjem! noen som vet noe`? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Eneste jeg vet er at jeg har sett bilen til salgs på Autodb. Fin den bilen! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 den ligger ikke der lengere Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hehe, Er en kompiss av meg sin! fin bil, 20v;) Var å henta den i haugesund for 2 uker siden! Bare vent nærmere sommeren, så blir den enda najsere;) Er s2 fanger, panser og vinge på den, sort øverst og sølv nederst.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 bilder? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Skal se om jeg får slengt ut noen av den etterpå... Har så å si bare de som var på autodb+ et par til... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det er vell denne tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det er det;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 åååååååååååååå, faen den er fin ass! vil ha min sånn oxo!! flere bilder ell? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Får jeg lov til å spørre hva folket synes om hva som gjør den bilen så spesiell uten å virke kritisk? Har nemlig en sånn selv.. så bare lurer.. ps.. bilen var fet den:) Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg