oooiiiiiiiiii Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei... noen som hvet hvor jeg kan finne ett leselig skjema over motor lednings nett på en Golf 2 GTI 1.8 16v kr motor??? trenger nøden hjelp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 I en Haynes manual. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna_be Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei... noen som hvet hvor jeg kan finne ett leselig skjema over motor lednings nett på en Golf 2 GTI 1.8 16v kr motor??? trenger nøden hjelp.... hei du:) hva er det du trenger hjelp til da? jeg har holdt på med akkurat sånne ledningsnett mange ganger... kan det i hue:) hehe. bare å spørre det vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hva må egentlig byttes av elektronikk i bilen viss jeg skal bytte fra en vanlig 90-hester(Golf 2 GT 91-mod) til en GTI? Mye jobb? Hva innbærer egentlig å bytte ledningsnett? Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein89 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 eg holder på og skifte har en 16 v gti som skal i og hadde 1.8gl 90 modell før.. eg måtte skifte alt eller bygge om vaglte å skifte alt for e ulike sikringsbokser og hvert stikk var ulikt:P hvertfall sånn på min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg