tikka Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 ser at en del av dere har fjernet antennen på skjermen foran. hva har der brukt til å tette det hålet med? lurte på å gjøre det samme, men bare legge antennen inn i motor rommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det finnes en liten plugg som kan brukes, som er laget for å tette igjen det hullet.. Tror jeg har skrevet opp delenummeret, skal se om jeg finner det.. Så da er det bare å dra til Møller og kjøpe :) Edit: delenummeret er 1H0 853 169 B41 (svart plugg) Ellers så går det jo an å sveise? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Sparkle :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 ...så deretter lakke skjermen igjen! :) Voilà, der har du oppskriften! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hva brukes denne antennen til egentlig..? Siden jeg har en der, og en på taket (som jeg tror går til radioen).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hva brukes denne antennen til egentlig..?Siden jeg har en der, og en på taket (som jeg tror går til radioen).. Har en "dra-opp" antenne på skjermen jeg, og den går til radioen! Så du har 2 stk? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har en "dra-opp" antenne på skjermen jeg, og den går til radioen! Så du har 2 stk? Jepps.. En dra-opp antenne på venstre framskjerm, og en helt bak på taket.. Aner ikke hvem som går til radioen, men aner ikke hva den som ikke går til radioen er til.. Har uansett en slik liten 10cm alu-antenne som skal på taket, istedenfor den 30cm-gummi-greia som er der nå.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den på skjermen er den som kom orginalt på Golf3, unntaket er GTI, Vr6 og noen andre modeller som f,eks GT, Joker osv som har blitt levert med takantenne.. Så har du en GL eller en CL og har takantenne, da har den blitt ettermontert.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hm, såpass. Passlig bortkasta vil jeg påstå.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den på skjermen er den som kom orginalt på Golf3, unntaket er GTI, Vr6 og noen andre modeller som f,eks GT, Joker osv som har blitt levert med takantenne.. Så har du en GL eller en CL og har takantenne, da har den blitt ettermontert.. jeg har 94 gt, og den er det ikke tak antenne på :( sveising og sparkling er ikke et alternativ på min bil. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jeg har 94 gt, og den er det ikke tak antenne på :( sveising og sparkling er ikke et alternativ på min bil. :D Og i rette Volkswagen stil har du unntaket som bekrefter regelen om at du ikke skal stole på utstyrlisten til Volkswagen:D F,eks Vr6 ble levert med Vr6 leppe, men så en gang midt på 90-tallet ble slutt på det og den ble levert med CL/GL leppe :rolleyes: Akkurat samme rotet med interiør på Golf2.. Men, stikk innom nærmeste Vw forhandler og bestill deg en slik en tropp;) Du trenger ikke fjerne antenna fysisk heller, du kan dra den inn i skjermen og inn under dekslet på vannrenna under frontruta.. Da har du fortsatt radiosignal og ingen antenne som pøbler kan knekke av osv...:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Sparkle :) Eller bare kjøpe skjerm der hullet ikke er der. Bedre å bruke 300 på en skjerm som du slipper å jobbe mer enn å bare lakke,. ...så deretter lakke skjermen igjen! :) Voilà, der har du oppskriften! lakke må du vell uansett :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Og i rette Volkswagen stil har du unntaket som bekrefter regelen om at du ikke skal stole på utstyrlisten til Volkswagen:DF,eks Vr6 ble levert med Vr6 leppe, men så en gang midt på 90-tallet ble slutt på det og den ble levert med CL/GL leppe :rolleyes: Akkurat samme rotet med interiør på Golf2.. Men, stikk innom nærmeste Vw forhandler og bestill deg en slik en tropp;) Du trenger ikke fjerne antenna fysisk heller, du kan dra den inn i skjermen og inn under dekslet på vannrenna under frontruta.. Da har du fortsatt radiosignal og ingen antenne som pøbler kan knekke av osv...:) Jeg har 92 GT, og savner den antennen på taket og... ser så mye bedre ut... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jeg har 92 GT, og savner den antennen på taket og... ser så mye bedre ut... Jeg kjøpte en på Mobilsentrum og monterte, var en enkel sak å montere..:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Måtte du kutte i taket eller noe da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg