Gå til innhold

Ultimate råne låt

Ranger emnet


ramtho

Anbefalte innlegg

  • Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dr_S:

 

Hvorfor slettet du postene? Det er faktisk fullt mulig og kjøpe og laste ned musikk lovlig via disse programmene :wonder:

 

Hadde vært kjekt og visst hva han andre skrev hvis han svarte på inlegget mitt :thanks

 

Ha anbefalte p2p-programmer noe som ikke er lovlig. Hold denne tråden ontopic og ta andre ting i pm.:thanks

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfect Phase - Horny Horns

Astral Projection - Burning Up (Burning Up Mix)

Public Domain - Love U More(Pds Dirty Tech-Trance Vocal Mix)

Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Remix)

Prodigy

Voodoo & Serano

Warp Brothers

Wigan Pier

Nick Skitz

 

Ellers

 

Freedom Call - Warriors

Colin James

Eddie Meduza

ZZ Top

Ronny Och Ragge

Rednex xD

Drängarna

Sweet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som liker skikkelig gangster rap, ta å skjekk ut Lil' Jon and the Eastside Boyz! DET er skikkelig GROM musikk :D Bassen tar så sinnsykt av når den først kommer :D Sikkert mange som har hørt om "Get low" som bland annet var med i et av Need for speed spilla, den er det Lil' Jon som har. Anbefaler egentlig å skaffe dere CD'ene som feks Kings of crunk og Crunk Juice. Men noen av de sangene som jeg synes er best er:

 

Get Crunk

What U gon do

Throw it up

knockin heads of

get low

act a fool ( ikke ludacris sin sang :P )

Money in the hood

 

Så vil jeg også annbefale:

 

fat joe ft terror squad - lean back

fat joe ft. Lil wayne - make it rain

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hmm.... hos meg går det for det meste i hip hopp og r&b eg personlig liker xzibit - X

ludacris act a Fool

Ludacris - Move Bitch

omarion - icebox

LL-loyd FT lill jon med YOU

twista - hope

lil' jon - get low

Young Jock - It's Going Down (Clean) konge sang

 

Likte Young Jock - It's Going Down :) Det meste andre du har ført opp der er også bra! Har du noen andre sanger som du vet om som er noe ala denne og lil jon stuff ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dj Khaled sitt nye album "We The Best" har veldig mye av det yoyogangstamafaka råne greiene. Veldig mye underholdende og bra kjøermusikk for min del. :)

 

T-Pain sin nye skive "Epiphany" har også veldig mye bra, samme med "Double Up" som R.Kelly nettopp ga ut.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår