ThomasR Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hei! jeg har en kamerat som kjører en bmw 318 e36, her om dagen kutta plutselig varmen på vifta ut. vifta fungerer fortsatt, men, den blåser bare kaldt. Noen som veit hva som kan være feil? Håper på svar snarest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Sjekk om det er nok kjølevann på bilen Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ja, det er nok frostvæske på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Sjekk termostaten, vanlig feil på e36...min ble byttet 14 dager siden, bilen varmer nå :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakerod Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg har samme på bilen min, jeg snakket med Bmw... og de trodde det kunne være en magnet ventil.... men er ikke sikker... skal si deg hvordan ting utvikler seg..... vis du gjør det samme (har byttet vannpumpe og termostat) Siter Lykkelig eier av en M316 Compact.. Front wheel drive is the work of SATAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg