Tussi Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hei.. har en 1987 model 190 E 2,0 kunne tenkt meg senkeing men finner ikke det.. kan dere hjelp meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 dra til nermste dekk sjappe. de skaffer som regel. eller du kan handle på nettet. http://www.powerzone.no http://www.superstyling.no http://www.autoshineshop.no vist de ikke har på nett sidene. send de en mail vett:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 er det vankeling å få dem godkjennt da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 på bilstilsyne* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hehe. jeg slet litt. men det går du må bare bruke litt kjeft på de. for de kan vel ikke si stort når det er med TUV på de. du må på 4hjulskontroll. fram kan man justere camber men ikke bak. spørs litt på hvilke folk du møter på å. jeg kjørte i over et halvt år uten å bli stoppa. så gidda ikke føre det inn før eu kontroll jeg. bare pass på å ha papirene i orden på de:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Mb 190 klubben selger sett. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe.jeg slet litt. men det går du må bare bruke litt kjeft på de. for de kan vel ikke si stort når det er med TUV på de. du må på 4hjulskontroll. fram kan man justere camber men ikke bak. spørs litt på hvilke folk du møter på å. jeg kjørte i over et halvt år uten å bli stoppa. så gidda ikke føre det inn før eu kontroll jeg. bare pass på å ha papirene i orden på de:) off masse styr syns jeg men må til for å ha dem:) for ta råde dit å prøve;P skader ikke å prøve.. men for man noe bot om dem tar deg med det da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Mb 190 klubben selger sett. for ta meg en tur inn jeg da:) for se om jeg finner noe bra;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har vært på 2 eu-kontroller med senkesett på min 190E, å har ikke hørt noen ting. Men jeg har liggende TÜV papira i vognkortet. :) Blir du stoppet er det jo bare si att du monterte de her en dag å har ikke hatt tid til å føre de inn på vognkortet :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Jeg har vært på 2 eu-kontroller med senkesett på min 190E, å har ikke hørt noen ting. Men jeg har liggende TÜV papira i vognkortet. :)Blir du stoppet er det jo bare si att du monterte de her en dag å har ikke hatt tid til å føre de inn på vognkortet :):) hmmm.. skl se hva jeg får til... men hørest utt som en god i de du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er det lenge til du skal på eu da?? vist det er lenge til så er det bare å drite i det. men pass på å ha TUV pairene i orden. har aldri blitt stoppa med senka bil. brodern gikk rett igjennom eu kontroll han med senkesett. de sa ikke noe:P så du kan være heldig:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 :D :D :D :D er det lenge til du skal på eu da??vist det er lenge til så er det bare å drite i det. men pass på å ha TUV pairene i orden. har aldri blitt stoppa med senka bil. brodern gikk rett igjennom eu kontroll han med senkesett. de sa ikke noe:P så du kan være heldig:) må først få på den nye motoren fordi jeg hadde det litt gøy med den andre så den ble sprenkt :driving .. hmmm vet ike enå kjanse 2 veker.. tenkte på å sete på etter eu kontroll da :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hvordan klarte du det??:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hvordan klarte du det??:P jeg spant en ruding så skulle jeg kjøre utt så så det bar bang:S fikk sjok at den ike klart mer:S hva tror du kan ha kjed da? dem motoren skal jo tåle mye da.. off så nå skal jeg ikek gjøre det mer du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 rart at kassa eller diffen ikke gikk da:P hehe kan jo være litt sliten den motoren din å da?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg