Bullitt_Mustang Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Blir helt klart morro å se Autofil igjen, men jeg gleder meg mest til Top Gear bynner på igjen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 autofil begynner å bli litt kjipt..alt er jo bare fint og flott der..men på top gear tørr de iallfall å si sine meninger Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Neineinei.. TV Drammen sitt bilprogram Autotema eier så til de grader. En programleder som kun er opptatt av beinplass og høyde under taket er det et bilprogram trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Neineinei.. TV Drammen sitt bilprogram Autotema eier så til de grader. En programleder som kun er opptatt av beinplass og høyde under taket er det et bilprogram trenger. haha..sitter å ser på det hver gang jeg er hos dama..den mannen er moro!han lager så morsom "SCh" lyd..:P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Når er det Autofil Tuning begynner?spent på å se på showa :) (og om jeg er med...hehe) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Er mange gjentagelser på programmet ja, det de stort sett kommenterer om bilene er jo om de er understyrte eller overstyrte, og litt til som gassrespons og vandretiden på girstanga. Enten så har de ikke så mye mer peiling, ihvertfall ikke Larsen. Men siden Rusta er med og kjører også, så holder jeg heller en knapp på at de vil ha med flere seere, sånn at til og med bestemor i stuen kan forstå hva de snakker om. Synes programmet er fett jeg, god underholdning. Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg